Bestellingen plaatsen svp - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Krista & Michel - WaarBenJij.nu Bestellingen plaatsen svp - Reisverslag uit Riobamba, Ecuador van Krista & Michel - WaarBenJij.nu

Bestellingen plaatsen svp

Door: Michel & Krista

Blijf op de hoogte en volg Krista & Michel

01 Juni 2006 | Ecuador, Riobamba

Geen Galapagos, dan maar de jungle. Zo simpel is het. Vijf daagjes de bush bush in op de grens met Colombia. Wie nog een bestelling cocaine wil plaatsen, kan dat per heden doen!
Helaas missen we daardoor wel de wedstrijd Nederland-Ivoorkust, maar wij verwachten een dikke nederlaag voor Nederland, dus kunnen we er niet echt om treuren.
Verder kunnen wij u melden dat een Ford Transit alhier 18.000 dozen bananen kost, tegen 4.000 tien jaar gelden. Hoezo inflatie? De meneer die het ons vertelde klaagde dat de auto´s zo duur waren geworden door airbags, gps en dat soort dingen. Maar, denken wij dank, maak ook je bananen wat inventiever. Zorg voor een anti-verslik-mechanisme in je bananen, doe er extra vitaminen in of maak stapelbare bananen. Heel simpel allemaal, je moet er alleen even wat moeite voor doen!
Morgen (vrijdag) gaan we de Devils Nose doen, de gevaarlijkste en moeilijkste treinreis ter wereld (zegt men). En als het even kan gaan we op het dak zitten, krijgen we een beetje India-gevoel (als het tenminste niet regent).
Wij wensen u veel seinstoringen toe en tot lezens maar weer.

• 03 Juni 2006 - 09:51

Lui:

Zou best eens kunnen, tenslotte hebben de Japanners al vierkante - dus stapelbare - eieren ontwikkeld. ;-)