En het is allemaal de schuld van... - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Krista & Michel - WaarBenJij.nu En het is allemaal de schuld van... - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Krista & Michel - WaarBenJij.nu

En het is allemaal de schuld van...

Door: Michel & Krista

Blijf op de hoogte en volg Krista & Michel

09 Juni 2006 | Ecuador, Otavalo

Het regent het regent, m´n schoenen worden nat. Héél nat. Zeiknat! En het is allemaal de schuld van Rob Timmer, want die zei dat het regenseizoen er aan kwam. Terwijl alle Ecuadorianen zeggen dat de regen op dit moment niet normaal is, zo veel als er valt!
Dus, meneer Timmer, graag even zeggen dat het droge seizoen eraan komt! :)
Door de overvloedige regenvalt duurde onze trail rond het meer vijf uur (inclusief zwembad in onze schoenen, natte kleren, natte rugzakken - ook de inhoud - en een defecte 5D :(), waardoor de taxi die we hadden besteld om vier uur allang weer was verdwenen!
Dus wij liften, in de achterbak van een pick up. Weten we ook eens hoe het voelt om Ecuadoriaan te zijn.
Verder vandaga een informatieve tour gedaan, waarbij we alles te weten zijn gekomen over scholen (niet), drinkwater (niet), gezondheidszorg (niet) en een dorp van 3000 inwoners en 120 sjamaans!
Anyway, wij hopen dat alles nog droog wordt voor zondag en de 5D zich herstelt (bid bid) en wij veel zon krijgen! :)

• 09 Juni 2006 - 18:08

Rob Timmer:

sorry...:)

Nieuwe orders zijn onderweg!

• 09 Juni 2006 - 18:22

Michel:

Jij hebt een lijntje met boven? :)

• 09 Juni 2006 - 20:43

Adrianne:

Gelukkig hebben we hier bij jullie aankomst een hittegolf besteld...

• 09 Juni 2006 - 21:14

Rob Timmer:

Michel, je kent mijn lijntjes toch?

• 10 Juni 2006 - 18:16

Michel:

Rob, je moet wel wat duidelijker en luider praten hoor. Het duurde al een dag voordat de instructies aankwamen en nu regent het alweer...