The Final Countdown - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Krista & Michel - WaarBenJij.nu The Final Countdown - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Krista & Michel - WaarBenJij.nu

The Final Countdown

Door: Michel & Krista

Blijf op de hoogte en volg Krista & Michel

10 Juni 2006 | Ecuador, Quito

Mist en regen, sneeuw, zon, warm en koud, we hebben het allemaal gehad.
Nog een weekje, dan keren we Zuid-Amerika de rug toe en concentreren ons verder op de zebra´s, leeuwen en bosjesmannen!

Waarschijnlijk is dit ons laatste bericht op deze Psssst, want de apen in de jungle hebben geen internet. En laat dat nou net de plek zijn waar we ons tot en met volgende week vrijdag bevinden.

Het was ons een genoegen u in het koude Nederland te onderhouden met onze wederwaardigheden in het continent van de bananenrepublieken, gletsjers en heel veel bussen :) En het was ook een waar genoegen de reacties te lezen (behalve die laatste van Rob Timmer dan :))

Maar! Wanhoopt niet! Want wij zullen wederkeren om uw bestaan op te vrolijken met wetenswaardigheden van de Afrikaanse savanne, de Namibiaanse jungle en de Zuid-Afrikaanse townships!

Alleen, dan zult u wel moeten inloggen op:
www.psssst2.waarbenjij.nu

(vanaf 2 juli op een computer bij u in de buurt!)

Tot dan!

• 20 Juni 2006 - 18:08

Ingrid En Wim:

Alvast een goeie reis!
    Time fly's zeg.
    Helaas kunnen we er niet bij zijn zondag. Veel plezier in ons Nederige Nederlandje in ieder geval.
    Groetjes Ing en Wim
    ps. Mocht je nog meer info willen over afrika horen we t wel!

• 01 Juli 2006 - 21:36

Rob Timmer:

Ik krijg nu pas deze laatste 3 berichten binnen???
    Vrolijk ons bestaan maar een beetje op ja! We kunnen het gebruiken nu ook Brazilie uit het WK is verdwenen.