Zwemmen naar de Galapagos - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Krista & Michel - WaarBenJij.nu Zwemmen naar de Galapagos - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Krista & Michel - WaarBenJij.nu

Zwemmen naar de Galapagos

Door: Michel & Krista

Blijf op de hoogte en volg Krista & Michel

30 Mei 2006 | Ecuador, Cuenca

Stel, je bent een luchtvaartmaatschappij in Ecuador. En stel, je biedt goedkope vluchten aan naar de Galapagos Eilanden. En stel, op een dag heb je er gewoon geen zin meer in. Nou, dan vlieg je toch niet meer? Zo simpel ligt dat.

Het gevolg is wel dat mensen die een tour hebben geboekt op het vliegveld staan - want als luchtvaartmaatschappij zeg je natuurlijk niet dat je van de ene op de andere dag niet meer vliegt, wat dacht je dan - en niet meer mee kunnen. Jammer zeg.
En dan moeten de andere vliegtuigmaatschappijen die gestrandde reizigers nog meenemen (en dat kan natuurlijk echt niet allemaal op één dag, dus sommigen missen de eerste dag van hun tour) en dan is er helaas geen plek meer voor Jut & Jul, die overigens al wel een leuk plekje op een boot hadden bemachtigd.

Dus... geen Galapagossoepkipschildpadzeepaardjes voor ons dit keer. Maar dan gaan we maar apies kijken in de jungle. Ook leuk!

• 30 Mei 2006 - 20:23

Lies:

wat jammer nou, zo ver gekomen en dan niets zien.
    Maar wij vertrekken morgen.
    Goede thuisvlucht. Tot september!

• 30 Mei 2006 - 20:33

Adrianne:

Snik, snik, snik! Ach, heb je een excuus om ooit terug te gaan!

• 31 Mei 2006 - 19:16

Joke V:

Wat jammer. Kun je nu helemaal niet meer? Ik ben even naar Griekenland. Hebben ze ook schildpadden. Tot over twee weken.

• 02 Juni 2006 - 00:11

Tineke:

Ben er even niet geweest en lees ik dit treurige verhaal.Maar sorry, moest wel lachen, erg leuk geschreven.