Eindelijk....foto´s! - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Krista & Michel - WaarBenJij.nu Eindelijk....foto´s! - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Krista & Michel - WaarBenJij.nu

Eindelijk....foto´s!

Door: Michel & Krista

Blijf op de hoogte en volg Krista & Michel

05 Juni 2006 | Ecuador, Baños

Wat foto´s van de laatste weken.
Een pelikaan die we bij de eilanden van Pisco hebben gezien. Waar ook veeeeeeel vogels waren, zeeleeuwen en nog meer vogels.
De bergen bij Huaraz, waar een aardbeving een lawine veroorzaakte die in de jaren zeventig een heel dorp verwoestte. Daar in de buurt ook de gletser op 5300m waar we het laatste stuk naar toe gelopen zijn.
De rieten bootjes bij Huanchaco, waar de vissers nog steeds de zee mee op gaan. Daar ook wat oude ruines bezocht van voor de Inca´s, leken wel zandkastelen.
In Guayaquil liepen in een park wel honderden leguanen. Gek gezicht!
Na de teleurstelling in Cuenca (geen Galapagos) toch nog het nationaal park bezocht. En.... daar toekans gezien! Maar die waren lastig op de foto zetten. Dus dan maar wat water.
En onze avonturen op de trein natuurlijk!

• 05 Juni 2006 - 16:00

Hurmie:

Wat een prachtige foto's!

• 07 Juni 2006 - 10:39

Paul:

veel mooier dan plaatjes van domme voetbalvelden of stomme honden of universiteiten. ga zo door.

• 09 Juni 2006 - 20:45

Adrianne:

Mooi, mooi, mooi! Ben je al fotografie-moe? En is je cameraatje echt verzopen?