Reizigersinformatie #14 - Reisverslag uit Lima, Peru van Krista & Michel - WaarBenJij.nu Reizigersinformatie #14 - Reisverslag uit Lima, Peru van Krista & Michel - WaarBenJij.nu

Reizigersinformatie #14

Door: Michel & Krista

Blijf op de hoogte en volg Krista & Michel

16 Mei 2006 | Peru, Lima

Drukke stad Lima, en niet echt boeiend. En errug gevaarlijk (zegt men). Tas goed vasthouden, geen horloge om. Steeds goed om je heen kijken. Tas in de taxi op de grond, deuren op slot. Op het terras tas vast aan de stoelpoot, op aanraden van de ober. We hebben even rond gekeken, maar gaan morgen snel weer weg hier.
Lange dag in de bus richting Huaraz. De bergen weer in (3100m). We hebben gezien dat het daar maar elf graden is. Dus daarna snel weer naar de kust. Beetje de warmte in.

Enne, Lima heeft ook gelogen over z´n naam: eigenlijk heet ´t Lama!

• 17 Mei 2006 - 10:36

Lies:

Je dient overal op je tasje te passen.

• 18 Mei 2006 - 20:56

Pedrito:

lima is op het eerste gezicht idd een smerige stad, maar als je echt moeite neemt (!!!!!!) dan zie je dat het ook prachtige oude wijken heeft.... (hoe was de vislucht????

• 21 Mei 2006 - 19:15

Michel:

De vislucht hebben we niet geroken, dat was vast jouw vuile was die er nog lag. Maar Lima is en blijft niks! Hoera!