Jut & Jul (2) - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Krista & Michel - WaarBenJij.nu Jut & Jul (2) - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Krista & Michel - WaarBenJij.nu

Jut & Jul (2)

Door: Michel & Krista

Blijf op de hoogte en volg Krista & Michel

19 Januari 2006 | Brazilië, São Paulo

Hoera, we hebben een bus geboekt. En wel nara het strand! Dat boeken ging heel makkelijk (neem de metro à 0,80 eurocent naar de busterminal en zoek uit de honderden busmaatschappijen met hun duizenden bestemmingen precies die ene die naar jouw gehucht rijdt). Alleen jammer dat we één ding niet wisten: half Rio begint morgen aan een lang weekend en het Renesse van Brazilië zal wel bomvol zitten. Maar dat zien we morgen wel. Maandag trekken we dan weer verder in de richting van Rio. Daarna gaan we richting de Pantanal (de moerassen aan de grens met Paraguay en Bolivia). Wat er daarna gebeurt, dáár zijn de deskundigen het nog niet over eens.
Wat we wel weten: weg uit São Paulo, de stad met z´n 17 miljoen inwoners en volgens ons 365 miljoen auto´s die allemaal op diesel rijden. En de ´mooiste´ straat van de stad bestaat uit vervallen net-naoorlogse hoogbouw waar zich de hele financiële sector van de stad gevestigd heeft. Hoepla dus.
Jong & lui, het was ons weer een genoegen, we gaan naar het strand. Veel plezier in Rotterdam e.o. en tot spreeks weer.
M & K

• 19 Januari 2006 - 18:51

Lui:

Dat gaat nog wat worden daar in de moerassen met jullie! ;-)
    Fijn weekend en tot schrijfs.

• 19 Januari 2006 - 20:07

Rob Timmer:

Mij maak je niet meer gek na twee verblijfjes in Mexico city...:-)
    Spoel 't maar lekker af.

• 19 Januari 2006 - 21:50

Adrianne:

Zak er maar in weg! Foto toont weinig inspirende beeld, van topfotograaf zou je toch meer verwachten ;-)

• 20 Januari 2006 - 10:54

Frans:

Oeh, gewaagde kritiek nu maker ver weg is! ;)